2015. február 22., vasárnap

Már 3 hete

rájöttem,  lehet variálni a kupakokat:)
Nagyon boldog vagyok, mert 3 hete kezdtem és tök komolyan nem ettem semmi olyat, ami ne lett volna nyers (kivéve a zabpelyhet, amit állítólag hőkezelnek, de ezen nem szeretnék keménykedni most magammal). Magam is alig hiszem el, hogy ez most ilyen könnyen megy, azok után, hogy korábban mennyit szenvedtem a kísértésekkel. Mostanában néha átszalad egy-egy étel ötlete az agyamon és azzal a lendülettel, ahogy bejött, el is engedem és arra gondolok, hogy mennyire szeretem a reggeli máktejet, vagy az esti salimat.


Egy átlagos nap mostanában így néz ki:
  • 5-6 dl máktej, amiben pár evőkanál mák és 15-20 db beáztatott datolya van összeturmixolva és leszűrve
  • máktej leszűrése után maradt mák egy fél marék mazsolával és citromlével összekeverve
  • 1 sárgarépa lereszelve, citromlével, 1 kígyóubival (pucolva, karikázva)
  • turmix: 1 alma, 1 banán, 1 marék mirelit piros gyümölcs, 10-15 beáztatott datolya
  • esti sali: 2 paradicsom, 1 kígyóubi, valamilyen leveles saláta és valamilyen olajos mag (kesudióból tejföl, vagy szezámmag darálva) és 1 db szárított paradicsom
  • néha, ha éhes vagyok még sali után: zabpehely és mazsola leöntve meleg vízzel - hamar beszívja a vizet és mint egy sűrű tejbegrízt lehet nyammogni:)

Nem mondom, hogy tökéletes, mert sokkal több gyümölcs és zöld kéne és kevesebb zsír, de most ezzel is boldog vagyok. Mindjárt letelik az első hónap és a másodikban már tovább lépünk a több gyümölcs és zöld irányába.


1 megjegyzés:

  1. Nagggyon jó :-) Engem sem kísértenek! Nagynéha a kenyér, de akkor készítek 5 perc alatt összerakható nyers kekszfélét, és meg van oldva.

    VálaszTörlés